środa, 29 czerwca 2016

Inspiracje ze świata przyrody - królowa kwiatów czyli różana szkatułka :)

Witajcie :)
Wakacje dopiero co się rozpoczęły a u mnie powoli dobiega końca czas dłuższego urlopu. Wolne w tym roku było bardzo pracowite i troszkę prac powstało :). Będą się teraz pojawiać co jakiś czas. Dzisiaj, na początek serii, szkatułka z królową kwiatów ;). Osobiście nie jestem mega wielbicielem róż ale ta akurat mi się spodobała. Na warsztacie pojawiła się również nowość w postaci farby metalicznej firmy Pentart. Super się z nimi pracuje i będzie ich więcej w użyciu :). Dodatkowo pokusiłam się też o zastosowanie okuć i ozdobnego zapięcia :).
Efekt końcowy wyszedł następująco ;)


















4 komentarze:

  1. Zawsze jak widzę Twoje prace to wzdycham. Z zachwytu i kiedy ja tak będę umiała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :), wszystko to kwestia wprawy :), ja też wzdycham z zachwytu jak widzę prace innych :)

      Usuń
  2. Przepiękna :) Bardzo lubię ten motyw z różami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń