wtorek, 7 czerwca 2016

Inspiracje ze świata przyrody - fiolety, lilaki i chustecznik ;)

Witajcie :)

Dzisiaj znowu rządzić będą fiolety. Fiolety bo to jedna z  barw lilaków czyli popularnych bzów ;).
Kto z nas nie lubi tych kwiatków ?. Myślę, że niewiele jest takich osób. Ich zapach to coś co zniewala każdego i rozpieszcza nasze zmysły ;). Czas ich kwitnienia już wprawdzie minął, ale kto nam zabroni mieć w sercu ciągle maj. Ja tam co jakiś czas przypominam sobie słowa jednej z piosenek "to był maj pachniały wszędzie bzy..." i pod wpływem takiego właśnie impulsu wzięłam na warsztat serwetkę z lilakami, nieco barokowy szablon, zmiksowałam nieco fioletowych odcieni, dodałam dużo satynowego lakieru akrylowego na wykończenie i finalnie uzyskałam taki oto efekt ;) 























2 komentarze: