środa, 26 grudnia 2018

Inspiracje ze świata przyrody - zimowy chustecznik z wiewiórkami :)

Witajcie :)

Dzisiaj początek całej świąteczno - zimowej serii pudełek, chusteczników i herbaciarek, które ostatnio powstały. Na pierwszy ogień idzie zimowy chustecznik z wiewiórkami. Wszystkie ściany pomalowałam najpierw białą farbą kredową. Na dwóch przeciwległych przykleiłam motywy z serwetki z wiewiórkami. Pozostałe ozdobiłam wzorami z szablonów przeniesionych na dekorowane powierzchnie przy użyciu białej pasty strukturalnej. Wnętrze pomalowałam błękitną farbą hybrydową. Boki z decoupage zabezpieczyłam, jak zwykle, sporą ilością warstw (powyżej 10) farby akrylowej o satynowym połysku. Pozostałe ściany i środek wykończyłam dwoma warstwami bezbarwnego wosku. Na koniec całość dostała jeszcze trochę białego brokatu dla uzyskania zimowego blasku. Ostatecznie całość prezentuje się następująco:


















4 komentarze:

  1. Śliczne , robi się radośniej z takim pudelkiem nawet katar jakby mniej dokucza ;) Dobrego roku 2019 życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miły wpis i również życzę dobrego 2019 roku :D

      Usuń