niedziela, 3 lipca 2016

Inspiracje ze świata przyrody - sielskie zawieszki serca :)

Witajcie :)
Weekend ciągle trwa chociaż u nas pogoda już się zmieniła
ochłodziło się  i pada deszcz. Na szczęście udało mi się jeszcze zrobić zdjęcia zawieszek podczas trwania słonecznej aury :). Dawno nie używałam spękacza dwuskładnikowego i postanowiłam znowu do niego wrócić ;). Ozdobiłam serducha sielskimi motywami róż, powoju i pelargonii i zastosowałam krakla do delikatnych spękań fineline crackle varnish firmy Pentart. Bardzo go lubię i polecam każdemu do wypróbowania :). Zawieszki są obustronne.  Efekty moich zmagań z materią są następujące ;).

























2 komentarze:

  1. Nie wiadomo, które kwiaty ładniejsze, te żywe czy dekupażowe... Śliczne spękania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :), przyrodzie trudno dorównać ;)żywe zwykle mają przewagę ;)

      Usuń