niedziela, 23 września 2018

Inspiracje ze świata przyrody i sztuki - sielskie i nie tylko zakładki do książek :)

Witajcie :)

Dawno nie było na blogu zakładek do książek, które nadal bardzo lubię robić. W tak zwanym międzyczasie troszkę ich powstało, głównie z inspiracji przyrodniczych, chociaż mozaika też się trafiła ;). Dzisiaj nadrabiam zaległości w tym zakresie i o to zakładki  zrobione na przestrzeni kilku ostatnich miesięcy, Wszystkie są dwustronne, więc można co jakiś czas zmieniać sobie oglądany obrazek i są nieco większe od standardowych, ozdabianych przeze mnie wcześniej. 
Wiem, że książki w formie papierowej są już obecnie coraz mniej popularne jednak ja osobiście ciągle  uwielbiam zapach farby drukarskiej na kartach nowej zakupionej książki ;).
Zapraszam do oglądania  i nadal życzę dużo radości z czytania dobrej, "tradycyjnej" lektury .























































4 komentarze:

  1. Piękne są Twoje zakładki! Szczególnie serce mi skradły dwie - ze słonecznikiem i różami :) Ja też jestem zwolenniczką czytanie książek w wersji "papierowej". Mają magię i zapach o, którym już wspomniałaś, a tego brakuje tym w wersji elektronicznej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że jest więcej osób kochających papierowe książki :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Śliczne zakładki .Świetny pomysł na prezent dla lubiących czytać książki i na zachętę dla tych , którzy dopiero się do tego przymierzają ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń