sobota, 1 września 2018

Inspiracje ze świata sztuki - duża taca gdzieś z Orientu ;)

Witajcie :)

Dzisiaj kolejna taca. Tym razem na warsztat poszły chabry i goździki w sielskim klimacie ;) Do malowania surowej, drewnianej powierzchni użyłam mojego ostatniego odkrycia czyli farby hybrydowej firmy Cadence. Bardzo polecam te farby dla mnie są rewelacyjne. Mają dobrą siłę krycia i spora paleta proponowanych barw. Największym jednak ich atutem jest możliwość użycia na każdym rodzaju malowanej powierzchni (przynajmniej tak twierdzi producent) i brak konieczności zabezpieczenia na wykończenie lakierem (ja akurat stosuje w tym przypadku wosk bezbarwny). Szablony o orientalnej ornamentyce odbiłam standardowo przy użyciu białej pasty strukturalnej. Całość zabezpieczyłam dwoma warstwami bezbarwnego wosku. Finalnie taca prezentuje się tak:























2 komentarze: