środa, 1 marca 2017

Inspiracje ze świata sztuki - królewska szkatuła w stylu orientalnym ;)

Witajcie :)

Dzisiaj znowu chwila oddechu od decoupage ;). Triumfalnie za to wracają szablony, fabry kredowe i pojawia się dość słusznych rozmiarów szkatuła ozdobiona na bogato stąd moje skojarzenie ze słowem królewska ;). Tym razem wykorzystałam do kompozycji mix różnych szablonów i dwa mocne kolory farb. Kolor złoty w środku dodaje szkatule dostojeństwa, a grafit na zewnątrz (będący mieszanką kilku różnych barw) przydaje jej patyny ;). Dla dodatkowego wzbogacenia pudełka dodałam jeszcze uchwyt oraz chwost w kolorze starego złota. Na wykończenie na zewnątrz położyłam kilka warstw lakieru poliuretanowego błyszczącego, a wnętrze polakierowałam lakierem akrylowym o satynowym blasku. Ostatecznie szkatuła prezentuje się tak ;)

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz