piątek, 16 grudnia 2016

Inspiracje ze świata przyrody - świąteczne bombki - zawieszki cz. 1 ;)

Witajcie ;)

Znowu mnie trochę tutaj nie było. Porwał mnie wir pracy wszelakiej. Jednak dzisiaj wracam a wraz ze mną pierwsza część wykonanych w ostatnim czasie świątecznych bombek - zawieszek ze sklejki. Wszystkie bombeczki są dwustronne. Jakiś czas temu kupiłam sobie nieco nowych wzorów serwetek z motywami świątecznymi i tak to się właśnie skończyło ;). W tym roku wzięło mnie również na użycie brokatu zarówno srebrnego jak i złotego (dodaję do lakieru, w ten sposób fajnie się wtapia w sporą ilość warstw nakładanych przeze mnie na wykończenie). Oczywiście szablony też musiały pójść w ruch (myślę, że jestem już od jakiegoś czasu od nich uzależniona). 
Finał moich igraszek ze sklejką, farbami, serwetkami i szablonami jest następujący ;)
























2 komentarze: