piątek, 4 listopada 2016

Inspiracje ze świata przyrody - pudełko z łuby z motylem w stylu Boho ;)

Witajcie :)

Ostatnio mam rzut na ozdabianie pudełek z łuby. W ręce wpadły mi niedawno serwetki w stylu Boho z sylwetkami różnych zwierząt i to one zapoczątkowały całą powstającą serię ;). Dzisiaj na pierwszy ogień
idzie pudełko z z tajemniczym i oryginalnym motylem. Oprócz serwetki nie mogło również zabraknąć moich
ulubionych szablonów. Zwłaszcza, że ostatnimi czasy nieco poszerzyła się moja kolekcja w tym zakresie.
Finał mojej zabawy z motylem, farbami akrylowymi i szablonami, w tym wypadku przedstawia się następująco ;)

















2 komentarze:

  1. Świetne pudełko! Podoba mi się taki styl. Ciekawa jestem ileż masz tych szablonów.
    Myślałam dzisiaj o Tobie przy usiłowałam użyć szablonu. Użyłam, ale z marnym skutkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Szablonów mam już całkiem sporo,pewnie gdzieś koło setki :). Trochę wprawy w ich używaniu i będziesz zadowolona z efektu :. Możliwe, że już jest całkiem dobrze a Ty jesteś zbyt surowa dla siebie w ocenie :).

      Usuń