niedziela, 1 lipca 2018

Inspiracje ze świata sztuki - taca w stylu orientalnym ;)

Witajcie :)

Niedawno naszło mnie na zrobienie czego nieco w stylu orientalnym. Sprawdziłam co mam do wykorzystania wśród posiadanych szablonów i padło na wzór rodem z Maroka ;). Urzekł mnie także wzór z liściem paproci. Do dyspozycji miałam również małą drewnianą tacę, która idealnie nadawała się do wyeksponowania wybranego wzoru i w ten sposób powstała taca z Orientu  z domieszką lasu ;). Do malowania użyłam farby kredowej w kolorze bardzo ciemnego grafitu (nazwa oryginalna to almost black), a wzory z szablonów przeniosłam na dekorowaną powierzchnię przy użyciu białej pasty strukturalnej. Całość zabezpieczyłam dwoma warstwami bezbarwnego wosku. Finalnie całość prezentuje się następująco:



























2 komentarze:

  1. Nie jestem fanką decu, ale taca w Twoim wykonaniu bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń