środa, 6 czerwca 2018

Inspiracje ze świata przyrody - motyle nieco orientalne ;)

Witajcie ;)

Długo mnie nie było ale w końcu znowu jestem ;). Dzisiaj krótko i na temat ;). Niedawno zrobiłam zawieszki ze sklejki w kształcie motyli. W ręce wpadła mi serwetka z pięknym motywem kwiatowym na czarnym tle i to ona właśnie stanowiła inspirację do wykonania takich właśnie ozdób. Jedna strona jest ozdobiona w technice decoupage, a drugą pomalowałam grafitową (prawie czarną) farbą kredową i dodałam wzór z białej pasty strukturalnej przeniesiony na motyla z szablonu. Całość jest jak zwykle zabezpieczona sporą ilością warstw lakieru akrylowego o satynowym połysku i oraz dwoma warstwami bezbarwnego wosku (rewers z białą pastą strukturalną). Finalnie motylki prezentują się tak:

























4 komentarze:

  1. Świetnie wyglądają, szczególnie te czarne mi się podobają. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :), bardzo lubię łączyć farby kredowe z białą pastą strukturalną tworząc wypukłe wzory :)

      Usuń