sobota, 3 marca 2018

Inspiracje ze świata przyrody - pudełko z łuby z malwami :)


Witajcie :)

Dawno nie było niczego z łuby. Dzisiaj uzupełniam tą lukę i przedstawiam kolejne pudełko z łuby właśnie ;). Motyw przewodni to sielskie malwy, ale umieszczone na ciemnym tle. W takim zestawieniu wiejskość została połączona z mrocznością. Bardzo mi się spodobał taki obraz i serwetka  znalazła swoje miejsce na wieczku pudełka. Do malowania użyłam jak zwykle farb kredowych. Wzory z szablonów przeniosłam przy pomocy białej pasty strukturalnej, którą następnie zabarwiłam na żółto, złoto i czerwono. Motyw z malwami zabezpieczyłam sporą ilością warstw satynowego lakieru akrylowego, a pozostałe ścianki dwoma warstwami bezbarwnego wosku. Finalnie całość prezentuje się tak:























2 komentarze:

  1. Przepiękna praca. Genialne wykonanie, nawet środek tak piękny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa :). Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zaglądania :)

      Usuń