sobota, 10 lutego 2018

Inspiracje ze świata sztuki - szkatułka z dziewczynką w stylu retro :)

Witajcie :)

Dzisiaj powrót do przeszłości. Niedawno wpadła mi w ręce serwetka z dziewczynką w klimacie retro. Oczyma wyobraźni zobaczyłam ją na szkatułce w otoczeniu pastelowego różu i szarości ;). Zdecydowałam się zrealizować swoją "wizję" i powstało pudełko w takim właśnie stylu. Do malowania użyłam znowu farb kredowych. Szablony przeniosłam na dekorowane powierzchnie przy użyciu grafitowej pasty strukturalnej. Wewnątrz ozdobny wzór jest odbity na płasko w pastelowym różu. Wieczko szkatułki jest wielokrotnie lakierowane (około 30 warstw lakieru akrylowego o satynowym połysku). Pozostałe ścianki również zostały zabezpieczone takim lakierem, jednak ilość warstw jest zdecydowanie mniejsza ;). W środku na wykończenie użyłam dwóch warstw bezbarwnego wosku. Ostatecznie pudełko prezentuje się następująco:






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz