niedziela, 12 listopada 2017

Inspiracje ze świata przyrody - romantyczne pudełko z łuby z różami ;)

Witajcie :)

Dzisiaj krótko i na temat ;). Niedawno wpadła mi w ręce pastelowa serwetka z motywem róż. Uznałam, że fajnie będzie się prezentować na okrągłym pudełku z łuby. Przymierzyłam i stwierdziłam, że będzie ok ;). Do takiego delikatnego wzoru spasowały mi farby kredowy - blady fiolet na wewnątrz oraz zieleń do środka. Nie obyło się oczywiście bez szablonów i białej pasty strukturalnej. Całość została zabezpieczona bezbarwnym lakierem akrylowym (motyw różany oraz boki pudełka z zewnątrz). W środku na wykończenie użyłam dwóch warstw bezbarwnego wosku. Po wykonaniu wszystkich upiększeń pudełko prezentuje się tak:














2 komentarze:


  1. Pani tak pięknie robi, starannie i z wyczuciem koloru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń