środa, 11 października 2017

Inspiracje ze świata sztuki - nieco orientalna szkatuła na biżuterię ;)

Witajcie ;)

Jakiś czas temu zrobiłam pierwszą szkatułę na biżuterię dla koleżanki ;). Tak mi się spodobało robienie takiego pudełka, że powoli powstaje z tego mini seria ;). Dzisiaj kolejna w turkusie i złocie ;), o nieco orientalnym wyglądzie. Do malowania jak zwykle użyłam farby kredowej. Ozdoby z szablonów odbiłam przy użyciu pasty strukturalnej (zmieszałam białą z kolorem złotym), którą jeszcze dodatkowo na koniec pozłociłam. Na przykładzie tego pojemnika dobrze widać jak się zmienia kolor, jeśli jest z tych ciemniejszych, po nałożeniu warstwy bezbarwnego wosku ;). Najlepiej to widać na zdjęciach, które publikuje poniżej ;)

przed nałożeniem wosku:

















 po nałożeniu wosku:





Dodaj napis













4 komentarze: