niedziela, 10 września 2017

Inspiracje ze świata sztuki - szkatuła na biżuterię z ornamentami :)

Witajcie :)

Ostatnio koleżanka poprosiła o mnie o zrobienie szkatułki na biżuterię. Chciała żeby była nieco większych rozmiarów aby pomieściła sporą kolekcję posiadanych kobiecych ozdób ;). Ustaliłyśmy, że najlepsza będzie drewniana szkatuła z wyjmowanym wkładem. Do ozdobienia skrzyneczki użyłam moich ulubionych farb kredowych w kolorach szarym i bardzo ciemnego grafitu. Ornamenty zostały przeniesione na ścianki przy użyciu białej pasty strukturalnej, która po wyschnięciu została posrebrzona. Na zdjęciach widać efekt przed srebrzeniem i po. Srebro znalazło też swoje miejsce na krawędziach poszczególnych boków i nie tylko ;). Całość zabezpieczyłam dwoma warstwami bezbarwnego wosku. Efekt końcowy wygląda następująco:





































2 komentarze:

  1. Dla mnie absolutne cudo :) Bardzo podoba mi się ten kolor w połączeniu z posrebrzaniem :) Bajka :)

    OdpowiedzUsuń