czwartek, 8 września 2016

Inspiracje ze świata przyrody i życia codziennego - pastelowa herbaciarka ;)

Witajcie :)

Dawno nie było na blogu żadnej herbaciarki, więc pora nadrobić zaległości w tym zakresie ;).
Całkiem niedawno natomiast naszła mnie ochota na zrobienie herbaciarki w stylu vintage w pastelowych odcieniach i z mocniejszym akcentem w postaci brązowej bejcy w środku szkatułki. Do ozdobienia pudełeczka oprócz farb akrylowych i kredowych użyłam również farby metalicznej o perłowym połysku ;) (daje całkiem ciekawy efekt nie do końca widoczny na zdjęciach). Nie mogło również zabraknąć szablonów (jak to często u mnie bywa) więc i one pojawiły się na pojemniku ;).
Cała zabawa dała finalnie taki oto efekt ;). 

























2 komentarze:

  1. O rany, jakie cudowne! To połączenie kolorów jest po prostu fantastyczne, mam nadzieję, że moje prace też z czasem nabiorą takiego polotu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :), a prace na pewno będą piękne :)

      Usuń