środa, 2 marca 2016

Inspiracje z otaczającego świata - jajka zawieszki na Wielkanoc :)

Witajcie :)

W końcu zdecydowałam się na robienie rzeczy o tematyce świątecznej. Nie mam ochoty na zdobienie klasycznych pisanek więc zabrałam się za jajka ze sklejki w różnych rozmiarach ;). Lubię takie ozdoby do zawieszania w oknie, chociaż wisieć mogą pewnie nie tylko tam, dlatego potraktowałam je jako zawieszki ;). Przemówiły do mnie motywy z kogutami, kurami i ptaszkami. Spodobały mi się również motywy ludowe oraz kwiatowe (z utęsknieniem czekam na wiosnę, lato i feerię barw). Wzory te znalazły swoje miejsce na ozdobionych do tej pory zawieszkach ;). Wszystkie jajka są dwustronne ;). 
Miłego oglądania ;).



























P.S. Będzie ciąg dalszy ;). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz