wtorek, 19 stycznia 2016

Inspiracje ze świata przyrody - kwiatowe serca na pokrzepienie ;)

Witajcie :)

Znowu troszkę mnie tutaj nie było. Nieregularność zaczyna mnie coraz częściej dopadać, ale może uda się coś poprawić w tym zakresie ;). Przynajmniej będę próbować ;). Jednak moja nieobecność na blogu nie oznaczała na szczęście braku inwencji twórczej i chęci do tworzenia. Co nieco udało się zrobić w tak zwanym międzyczasie. Dzisiaj pierwsze owoce tych zmagań. Serca z motywami kwiatowymi, które starałam się poddać obróbce w duchu nieco impresjonistycznym, chociaż może tylko mi się tak wydaje ;). W każdym razie chciałam żeby wyglądały jak malowane ;). Czy zamierzenie się udało to już pozostawiam do subiektywnej oceny każdego oglądającego ;).














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz