środa, 2 września 2015

Inspiracje ze świata sztuki - barokowy segregator ;)

Witajcie :)

Wygląda na to, że się jednak zakochałam w farbach kredowych ;). Jestem obecnie w fazie testowania tego unowocześnionego wynalazku (tego typu farby mają długą przeszłość historyczną). Efekty moich potyczek będą zapewne widocznie w powstających pracach. Na pierwszy ogień poszły farby marki Annie Sloan. Przeczytałam gdzieś wcześniej, że z nimi się pracuje a nie tylko używa do malowania.W tym stwierdzeniu jest coś na rzeczy rzeczywiście trzeba sobie samemu znaleźć odpowiednią konsystencję, która akurat będzie nam odpowiadała. Są dość gęste więc chwilę to trwa ;). Jednak bardzo dobrze kryją i ogólnie mogę napisać, że jestem z naszej pierwszej współpracy zadowolona ;). Zobaczymy czy będzie jeszcze lepiej w przyszłości. Na pierwszy ogień poszedł segregator drewniany na moje gazetowe szpargały i oto efekt prawie końcowy (zostało jeszcze wykończenie lakierem lub woskowanie jak kto woli) bo czeka mnie jeszcze lakierowanie.













Miłego tygodnia dla Wszystkich i do zobaczenia wkrótce ;)

2 komentarze:

  1. Olá, lindo blog e lindas artes!
    Beijos!

    siga --> http://www.tokadarteatelier.blogspot.com.br
    curta-->http://www.facebook.com/TokadaArteAtelier

    OdpowiedzUsuń